Sabtu, 6 Februari 2010

Kayuhan Hillturn to Ironcross 6/02/2010


Ok la tu Gee, lagi sikit saja sampai la tu...

Fuyoo... 'terer' gila budak ni...

Sapa yang dok tolak tu...

"Berani mai la ikut..."

"Hampa kata hampa 'terer'..." kata Nurul

"Hai On, takkan hang menangis kot..."

"Mana ada menangis, aku buat lawak saja..."

"Kita dok tunggu sapa ni?" tanya Mie

"Mana ada tunggu sapa, saja nak relax sat..."

Budak mana plak tu?

Mana pi riders habis?

"Hang tak nampak ka kami ni... Peace!"

"Gee, hang dengaq nasihat aku... Kalau dah tak boleh kayuh, kita tolak la sama-sama... Hehehe..."

"Manan ni mesti tak mandi pagi ni"

Omaq dok ambik bau ketiak Izar...

"Aku dok bergambar dengan 'suku kaum' orang asli"...

Rider harapan negara ni...

Sedikit 'taklimat' daripada Mie...

Kayuh pun boleh senyum kira ok la tu...

Riders berjaya sampai kat puncak 'ironcross'...

Relax dulu la... sat lagi kita 'downhill'...

"Aku dah tak sabaq nak 'downhill' ni"...

"Ala... budak ni macam la baguih sangat nak 'downhill'..."

"Tangkap gambaq aku elok sikit, aku nak bagi kat aweks ni..."

"Jom woi! dah lambat ni..."

"Wop! sat... sat... aku jumpa duit sekupang sapa ni..."

Pose kat trek 'downhill'...
"The Best Penang Manggis Riders!!!"

2 ulasan:

  1. This cruiser is what hsppens when you mix a classicall-styled bicycle whith a vibrant color palletHermosa Beach.
    beach cruiser bike

    BalasPadam
  2. Beachbikes.net was formed in 2005 when the founders saw the need to offer the public a well built, stylish
    beach cruiser at an affordable price.
    valve stem covers

    BalasPadam